Kesalahan E-dagang

Share This Post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

1.Laman web pemuatan yang perlahan

Menempatkan banyak aplikasi web seperti komen Facebook, catatan Twitter, beberapa gambar dinamik, pop timbul dan aplikasi web ke laman web anda mungkin kelihatan menggoda bagi kebanyakan orang yang berfikir lebih banyak, semakin meriah. Malangnya, ini akan menambahkan masa muat yang mungkin tidak sesuai untuk setiap pengunjung laman web ini. Sekarang dipecah menjadi Pemantauan Sintetik untuk Web & Mobile dan Pengujian Beban Web, monitor aplikasi dari komputer, setiap 2 saat masa muat tambahan di sebuah laman web meningkatkan kadar pelawat yang meninggalkan 8%. Untuk mempermudahkannya, jika anda dapat mengurangkan masa muat anda, kemungkinan besar pengunjung akan terus melayari laman web anda.

2.Proses pembelian yang rumit

Senang jika anda mempunyai laman web dengan banyak halaman maklumat untuk dijelaskan kepada pelanggan anda. Namun, jika anda membuat proses pembelian untuk item apa pun mengambil lebih dari 5 langkah, harap pelanggan anda hanya akan merasa kecewa, bosan, keliru atau semua perkara di atas dan meninggalkan laman web anda.

Website mengesyorkan agar pesanan pembelian harus: –

  • Welcome/ shopping cart contents page
  • Bill-to page
  • Ship-to page
  • Payment page
  • Confirmation/ Thank you page

3.Prosedur kemasukan kad kredit yang tidak biasa

Pernahkah anda memasukkan maklumat mengenai kad kredit anda yang tidak mengikut standard industri? Masukkan nama anda dan bukannya nombor kad kredit anda, atau masukkan nombor keselamatan anda dan bukan nama anda? Masalah seperti ini adalah yang membunuh mood pelanggan dalam membeli barang anda. Dengan merujuk dari seorang Sucharita Mulpuru (yang merupakan penganalisis dengan Forrester Research), dia mengatakan bahawa terdapat urutan standard untuk memasukkan maklumat kad kredit. Dengan mengubah urutan, ini akan mengganggu bagaimana pelanggan memasukkan maklumat mereka seperti sebelumnya. Pada dasarnya, ikuti apa yang ditetapkan sebagai standard industri.

4.Prestasi mengerikan pada penyemak imbas tertentu

Walaupun anda mungkin orang yang suka menggunakan Mozilla Firefox untuk melayari di Internet, tetapi terdapat banyak orang di seluruh dunia yang menggunakan Internet Explorer versi lama. Sudahkah anda mencuba mengakses laman web anda dari penyemak imbas lain? “Banyak laman web tidak berfungsi dengan baik di pelbagai penyemak imbas, jadi orang meninggalkannya” kata Mulpuru.

5.Memutuskan untuk mengeluarkan aplikasi mudah alih out the window

Kami memahami bahawa mempunyai aplikasi mudah alih hari ini adalah perkara paling terkini untuk perniagaan e-dagang. Namun, tanpa memiliki laman web yang betul, seseorang tidak dapat turun dengan baik. Menurut Christina Warren dari Mashable, mendapatkan laman web mesra mudah alih yang sering dikemas kini untuk berfungsi dengan pantas, cekap dan stabil di banyak peranti dan penyemak imbas adalah lebih penting. Hanya setelah itu, laporan penjualan dan penyelidikan mengenai penggunaan pelanggan dapat dipertimbangkan untuk pengembangan aplikasi mudah alih di masa depan. Itulah banyak kesilapan yang telah kita lalui. Adakah anda mempunyai masalah dengan laman web anda yang mungkin anda kenal pasti dari atas? Ingin menyimpannya? Mengapa anda tidak melihat laman saudara kami, Exabytes? Untuk alternatif penghantaran yang lebih baik, lihat halaman promosi kami untuk apa yang ANDA dapat jimat semasa penghantaran. Anda juga boleh menghubungi kami, atau memberikan komen di bawah untuk memberitahu kami mengenai pengalaman laman web anda.

Untuk baca lebih banyak artikel menarik : KLIK SINI !!

close

Leave a Reply

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best, Free Powerpoint Template worth $300.. Get Here!

More To Explore

01
Artikel

5 Panduan Edit Video Dengan Mudah

Gunakan Aplikasi dalam smartphone – Maksudnya kita yang baru nak terjebak dalam video ni boleh edit terus gunakan smartphone. Dengan interface yang membantu. Maka mudahlah nak sunting video tu. Contoh apps

Sponsored

Case study Setup Messenger Ads dengan Chatbot Mudah

chatbot
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Scroll to Top